גנץ עם אפס טעויות מול ר"מ שר הביטחון והחוץ • פרשנות

אסתי פלד No Comments on גנץ עם אפס טעויות מול ר"מ שר הביטחון והחוץ • פרשנות

ליאור רוברט אסטרטג ומנכ"ל 'ספוט תקשורת' התראיין ל'מהדורה המרכזית' וניתח את מערכת הבחירות ההתחלתית המסתמנת בין בני גנץ, "אם יתנהל נכון עשוי לאיים על כסא ראש הממשלה, לבין בנימין נתניהו, "עם תמיכה אדירה מטראמפ וקשר חזק עם מנהיגי העולם וקמפיין מצולם כשר הביטחון" | האזינו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ליאור רוברט מנכ"ל 'ספוט' תקשורת, התראיין היום (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על מערכת הבחירות בין גנץ, "נאום נכון", לבין נתניהו, "תמיכה מטראמפ ועם כל התפקידים הבכירים".

בני גנץ והזזת המצביעים: גנץ מנסה לכוון לימין הרך, שמאמין לנתניהו אבל הוא חושב שהוא יתרחק מנתניהו בגלל שלל סיבות של כהונתו האחרונה. אם הוא יתנהל נכון, הוא יאיים על בנימין נתניהו לראשות הממשלה. נתניהו הולך לכיוון נכון לסמן את גנץ כשמאל שזה ירתיע בוחרים פוטנציאלים.

פגיעה בלפיד בעיקר: "יש נסיקה לגנץ, עם לקיחת מנדטים ללפיד וגבאי וכרסום קטן לליכוד. אתמול גנץ עבר את נאומו הראשון בהצלחה רבה. להיכנס לנושאים שהם בוויכוח בציבוריות הישראלית תזיק לו".

קמפיין ראש הממשלה: "לנתניהו כראש ממשלה ושר הביטחון וכשר החוץ יש לו יכולות מדהימות בגלל שהוא מצטלם הכי טוב ועם תמיכת טראמפ והקשר עם מנהיגים מהעולם יביא לו תנופה גדולה לקמפיין".

האזינו לשיחה המלאה:



0 תגובות